** Regulamin ogólny dla supportu ** 1. Bez wzg. na zawarte znajomości, jesteś obiektywny dla wszystkich userów!. 2. Nie usuwaj kanałów z byle powodu! Najpierw zablokuj ! (zablokowane kanaly znajdziesz pod komenda /z , kazdy blokniety kanal musi miec sensowny powod)! 3. GlobalBan służy do blokowania dostępu do Czatu 3G tylko osobom, które szkodzą na więcej niż jednym kanale lub masowo reklamują.! Nie banujemy na całym Czacie z powodów tylko i wyłącznie związanych z własną osobą (np. za obrazę).! 4. Nie baw się komendami, do których masz dostęp dzięki randze! 5. Nie zmieniaj ciągle nicku, gdyż gubi to userów! 6. Masz być przykładem, uważaj co robisz. Nie dawaj kicków i banów bez powodu. Stosuj się do /reguser! 7. Staraj się stosować do zasad panujących na danym kanale. (np. brak /ki, przeklinania, itp.). 8. Nie wdawaj się w kłótnie i staraj się je zwalczać. 9. Poświęcaj czas na obsługę kanału #support (jeśli ktoś prosi o /ub na kanale pomocy - pamiętaj, iż unbana może dać tylko osoba, która go nadała! Unikniemy w ten sposób sporów). 11. O swojej dłuższej nieobecności informuj Administracje Czatu 3G. 12. Staraj się sam/a rozwiązywać problemy. Jeśli sobie nie radzisz, zwróć się do NutellQ. 13. Twoim obowiązkiem jest znać zasady konkursów.ceny świadczonych usług oraz komendy (/help , /supkom, /pomoc) ! 14. Nie nadużywaj swojej pozycji na Czacie 3G. Adminów poszczególnych kanałów traktuj na równi sobie. 15. Pamiętaj, iż ?# można tak samo zdobyć, co stracić... 16. Nie wdawaj się w żadne konflikty z innymi Czatami! ** Komendy, których możesz używać znajdziesz pod /supkom ** >> Aktualizaja: 4.01.14 <<